XM nyhetsbrev vecka 24Värdena i kolumnen Taggar i listan Findings kan kopieras till urklipp genom att klicka på ett värde, vilket gör det enklare att skapa filter med flera värden, t.ex. filtrering efter kolumnen TagDe olika synpunkterna kan sparas som "sparade synpunkter" på XM UI, Findings, Recommendations and IdentityFör närvarande kan endast filter och kolumnval sparasOrdningsstatus (sortering på en kolumn) kan inte sparas ännu. (kommande funktion)Att dela en vy med andra användare på organisationsnivå stöds inte ännu. (kommande funktion)Visuella förbättringar av Attack Path SimulatorLänk från attacksteget till respektive rekommendation läggs tillFörbättringar på c-nivå a.k.a sammanfattande rapportRecommendations fixed, visar det faktiska antalet rekommendationer som flyttas till statusen Closed per vecka (Done, False-Positive). Stapeldiagrammets titel har justerats i enlighet med dettaOm den valda datumperioden har start- och slutdatum som infaller mitt i en årsvecka justerar rapporten datumvalet så att det omfattar hela veckans statistik från början och slutet av intervallet.Färgtema för rapporten justeradExposure widget-baserade rapporter tillgängliga i Mina rapporterÅtkomst via Rapporter-menyn -> Min rapport (flik) -> från rullgardinsmenyn för visningsmall välj "Exposure Management"Rapporten kan anpassas med hjälp av widgets och sparas som en mallStöd för widgets för tabelldataStapeldiagram och linjediagram från sammanfattningen stödsWidget-baserade rapporter kan (ännu) inte exporteras eller schemaläggas. (kommande funktion)Rekommendationer för exponering finns i Security EventsÅtkomst via menyn Händelser -> Säkerhetshändelser (undermeny) -> från rullgardinsmenyn "Visa" välj "XM rekommendationer" (endast tillgängligt för dem som har WithSecure Endpoint Protection)En ändring av en rekommendations status kommer att resultera i en händelse i Security EventsSäkerhetshändelser kan konfigureras för att skickas som e-post till externa systemSäkerhetshändelser kan exporteras till JSONNy "Senast sedd"-kolumn på sidan IdentiteterEn ny kolumn har lagts till i tabellen Identities för att ange när Identitets Entra ID-data senast uppdaterades. Kolumnen är dold från standardvyn och kan läggas till i vyn.Resultat av identitetsintrångSökbeskrivningar har uppdaterats för att inkludera information om intrångets allvarlighetsgrad.