Issue:
- Kuinka estää tiettyjä laajennuksia käyttämällä "Disallowed Inbound Files" saapuvia, lähteviä ja sisäisiä F-Securen sähköpostin ja palvelinsuojauksen avulla.
- Haluan estää vain nämä laajennukset "*.doc *.docx *.docm *.xlx *.xlsx *.xlsm" vain sisäisestä sähköpostista, mutta en lähtevästä tai saapuvasta sähköpostista
Resolution:
Jokaisella postireitillä on omat asetukset. Sinun on määritettävä erikseen käytettävä hakuluettelo.
Voit käyttää Policy Manager -konsolia näiden muutosten tekemiseen, jos hallitset F-Securen sähköposti- ja palvelinturvallisuuttasi Policy Managerin kautta, tai käytä Web-konsolia kirjautuaksesi sähköpostiisi ja palvelinsuojaukseen paikallisesti.
Kuten näet tästä, käytän erilaista vastaavuusluetteloa jokaiselle sähköpostireitilleni, jossa olen määritellyt tiedostotyypit, jotka haluan estää.
Toiminnot- kohdassa olen kuitenkin valinnut " pudota vain liite" , en koko viestiä.
Nyt olen aktivoinut jokaisen luettelon sähköpostiliikenteeni skannausta varten vastaavasti, ja jokaisella niistä on oma luettelonsa, joka sisältää laajennukset, joiden liitteet haluan estää.
Huomautus: En käyttänyt oletusarvoista "Kielletyt tiedostot" luetteloista ja malleista, koska halusin omat mukautetut luetteloni.
Jos käytät oletuslistaa jokaisella sähköpostireitillä, se tarkoittaa, että samat säännöt koskevat kaikkia.
Article no: 000016592
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.